Oferta

Co oferuję? Przede wszystkim kreatywne teksty dla sklepów internetowych zgodne z zasadami SEO.

Moje słowa to Twój zysk

Wiele lat doświadczenia oraz współpraca z ponad 250 sklepami internetowymi pozwoliły mi zdobyć wiedzę umożliwiającą tworzenie profesjonalnego contentu na potrzeby branży e-commerce. Wykonam dla Ciebie:

W ciągu 24 godzin jestem w stanie przedstawić darmowy audyt Twojego sklepu pod kątem znajdujących się w nim treści. Podpowiem, czym według mnie należy się zająć, przedstawię też swoją ofertę.

Rynek e-commerce stale się rozwija, w związku z tym musisz wyróżnić się na tle konkurencji unikalnymi tekstami. Dlatego stworzę treści, które przekonają odwiedzających do kupowania właśnie w Twoim sklepie.

To od tych stron roboty Google rozpoczynają wędrówkę po Twoim sklepie, więc mają ogromny wpływ na pozycjonowanie. Stworzę teksty, które poprowadzą klienta po witrynie i poprawią jej pozycję w wyszukiwarkach.

Stworzę artykuły i poprowadzę Twojego bloga, który pozwoli Ci wykorzystać potencjał drzemiący w tzw. marketingu treści. Teksty nie tylko zainteresują potencjalnego klienta, ale też skłonią go do złożenia wizyty w Twoim sklepie.

Stworzę kompletne karty produktów na dowolnym oprogramowaniu. Zadbam o to, by zawierały nie tylko unikalne opisy, ale także meta dane oraz inne elementy niezbędne do pozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach.

Prowadzisz sprzedaż na Allegro? Oferuję teksty na aukcje, które są kluczowe w przyciąganiu uwagi potencjalnych kupujących. Tworzę treści dostosowane do specyficznych wymagań Allegro,
które wyróżnią Cię na tle konkurencji.

Jak w praktyce wygląda współpraca ze mną?

Poznanie sklepu i Twoich potrzeb

Po nawiązaniu przez Ciebie kontaktu, zapoznam się z Twoim sklepem. Jeżeli masz sprecyzowane wymagania, od razu przystąpimy do omawiania szczegółów. W przypadku, gdy jeszcze dokładnie nie wiesz, czego potrzebujesz, w ciągu 24 godzin przeprowadzę darmowy audyt Twojego sklepu pod kątem znajdujących się w nim treści. Po tym czasie przedstawię Ci spersonalizowaną ofertę oraz wycenę projektu. Od Ciebie zależy, w jakim tempie realizować będziemy zamówienie i co dokładnie wejdzie w jego zakres (nie musimy przecież od razu zajmować się wszystkim jednocześnie). W tym przypadku jestem elastyczna, dostosuję się całkowicie do Twoich potrzeb oraz możliwości (także finansowych).

Umówienie terminów i sposobu zapłaty

Po sprecyzowaniu zamówienia i zaakceptowaniu wyceny, ustalimy sposób rozliczenia. Możemy dokonać go na dwa sposoby - podpisać umowę o dzieło z przeniesieniem praw autorskich, do której po wykonaniu zlecenia lub jego partii wystawię rachunek lub rozliczyć się przez fakturę VAT. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. Przedstawię Ci termin realizacji zamówienia i przystąpię do niego tak szybko, jak to tylko możliwe (zawsze z wyprzedzeniem informuję, kiedy rozpocznę pracę nad Twoim projektem). W tym momencie ustalimy też termin na zgłoszenie ewentualnych poprawek po otrzymaniu przez Ciebie dzieła.

Przekazanie tekstów i poprawki

Twoje teksty są już gotowe. Otrzymasz je w plikach .docs drogą mailową wraz z rachunkiem do umowy o dzieło lub fakturą VAT (zależnie, którą formę rozliczenia wybrałeś na początku), bądź - jeśli zamówiłeś usługę umieszczania treści bezpośrednio w Twoim sklepie - będą się one już znajdować na stronie. Zgodnie z tym, co ustaliliśmy przed rozpoczęciem realizacji zlecenia, masz określoną liczbę dni na zgłoszenie poprawek. Jeśli takie się pojawią, niezwłocznie je naniosę. Jeżeli nie, automatycznie przyjmę, że dzieło zostało zaakceptowane. Po załatwieniu kwestii płatności i dostarczeniu przygotowanej przeze mnie treści, teksty stają się Twoją własnością i możesz z nimi zrobić, co tylko chcesz. Autorskie prawa majątkowe należą do Ciebie.

Co oznacza, że oferuję kreatywne treści dla sklepów internetowych?

Branża e-commerce stale się rozwija, a konkurencja rośnie, dlatego przyciągnięcie uwagi klientów i utrzymanie ich zainteresowania staje się coraz trudniejsze. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na osiągnięcie tego celu jest tworzenie kreatywnych treści dla sklepów internetowych. Czym one są i dlaczego odgrywają tak ważną rolę?
Na ten termin składają się różnorodne elementy, takie jak opisy produktów, opisy kategorii czy artykuły na blogi. Mają na celu zainteresowanie potencjalnych klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania. 

Kreatywne teksty dla sklepów internetowych:

Wywołują emocje:

Tego typu teksty mają moc wywoływania emocji u klientów. Przykuwają uwagę, pobudzają ciekawość i zapewniają pozytywne odczucia. W rezultacie klient staje się bardziej skłonny do interakcji z witryną i, co ważniejsze, do dokonania zakupu.

Nadają wyjątkowego charakteru:

Kreatywne treści pozwalają sklepowi internetowemu wyróżnić się w tłumie konkurencji. Unikalne, niepowtarzalne opisy produktów czy nietuzinkowe artykuły na blogu pomagają sprzedawcy w budowaniu swojej marki i wybiciu się na rynku.

Edukują klientów:

Kreatywne treści pozwalają na lepsze zrozumienie produktów oraz usług oferowanych przez sklep internetowy. Edukacja klienta może zwiększyć zaufanie do marki i przekonać go do dokonania zakupu.

Przyciągają uwagę:

Tego typu treści stanowią niezbędny element strategii marketingowej. Mogą być wykorzystywane w kampaniach reklamowych, mediach społecznościowych, newsletterach i innych kanałach, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Budują lojalność klientów:

Regularna publikacja kreatywnych tekstów, takich jak artykuły na bloga, może utrzymywać klientów w kontakcie z Twoim sklepem nawet po dokonaniu zakupu. To zwiększa szansę na kolejną transakcję i budowanie długoterminowej lojalności.

Optymalizują stronę pod kątem SEO

Kreatywne treści przyczyniają się do poprawy pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania. Wykorzystanie słów kluczowych w naturalny sposób przyciąga więcej organicznego ruchu.