Darmowy audyt treści sklepu
W mojej ofercie znajduje się bezpłatny audyt treści sklepu internetowego. Jeżeli masz wątpliwości, czy Twoje opisy produktów, kategorii i inne teksty są zgodne z zasadami SEO oraz wpływają na konwersję, koniecznie skorzystaj z tej usługi.
Bezpłatny audyt treści sklepu - czy potrzebna jest Ci optymalizacja?
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, na pewno zastanawiasz się, czy znajdujące się w nim opisy produktów, opisy kategorii i artykuły blogowe są napisane zgodnie z zasadami SEO oraz wpływają na konwersję. Oferuję bezpłatny audyt treści sklepu internetowego, który przeprowadzam w ciągu 24 godzin. Dzięki ponad 8-letniemu doświadczeniu w branży e-commerce pomogę Ci ustalić, czy:
- w Twoim sklepie występuje duplicate content, za który strona otrzymuje niższą ocenę od Google,
- opisy produktów i kategorii posiadają elementy zachęty, zawierają frazy kluczowe oraz zostały zoptymalizowane pod kątem SEO,
- artykuły na bloga są napisane w sposób spełniający wymagania Google odnośnie atrakcyjności dla czytelnika oraz zawierają istotne elementy SEO, takie jak linkowanie wewnętrzne itp.
Dlaczego optymalizacja treści sklepu internetowego jest tak ważna?
Współpracujesz z firmą SEO, a mimo to w sklepie wciąż jest mały ruch?
Winny może być brak odpowiednich treści w Twoim sklepie. Specjaliści od SEO swoją pracę opierają na meta danych i działaniach wykonywanych na zapleczu. Jednak bez właściwych treści roboty Google wchodząc na Twoją stronę trafiają w pustkę. W związku z tym niezbędna może okazać się optymalizacja treści sklepu internetowego dokonana przez profesjonalnego copywritera. Takiego, który specjalizuje się w branży e-commerce.
A może produkt, który świetnie się sprzedawał, nagle przestał mimo, że nie zmieniłeś jego ceny?
Algorytmy Google ciągle się zmieniają, dlatego konieczna jest nieustanna optymalizacja treści sklepu internetowego pod kątem SEO i fraz kluczowych. Jeśli tego nie zrobisz, opis produktu, który do tej pory przyciągał klientów, okaże się niewystarczający. Klienci do Ciebie nie trafią. Dlaczego? Bo Twoja strona pokazuje się na zbyt niskich pozycjach w wynikach wyszukiwania i pozostaje niezauważona.
Co otrzymasz w ramach audytu?
Zgłoś się do mnie i zostaw namiary na swój sklep. W ciągu 24 godzin przeprowadzę audyt,
który otrzymasz drogą mailową z formie pliku .pdf. Znajdziesz w nim:
podsumowanie treści, które znajdują się w sklepie, informację, jak wpływają one w tej chwili na pozycjonowanie Twojej strony oraz ocenę wyglądu witryny. Dowiesz się, jaką długość mają teksty, czy są w nich obecne odpowiednie frazy kluczowe, nagłówki, linkowanie wewnętrzne oraz wszystkie inne elementy istotne dla SEO. Zawrę też moją opinię dotyczącą wyglądu strony przedstawioną z punktu widzenia zwykłego odwiedzającego. W końcu to sprawa równie istotna dla konwersji, a ja jestem w stanie wejść w buty ewentualnego kupującego i przedstawić subiektywną ocenę,
informację, jak powinna przebiegać optymalizacja treści sklepu internetowego, który prowadzisz - napiszę, co należałoby zmienić i dodać w tekstach obecnych na Twojej stronie. Zasugeruję też ich optymalną długość. Jeśli pracy jest dużo, wskażę najpilniejsze kwestie, od których warto zacząć. Pamiętaj, że zlecenie możemy podzielić na mniejsze partie.
wycenę pracy - na zakończenie audytu przedstawię proponowaną wycenę i termin realizacji zlecenia. Po ich zaakceptowaniu możemy rozpocząć współpracę!