Artykuły na bloga sklepu

Stworzę artykuły na temat Twojej branży oraz poprowadzę bloga, który pozwoli Ci wykorzystać potencjał tkwiący w tzw. marketingu treści. Przekonaj się, jak wzrost liczby czytelników pozytywnie wpływa na ilość odwiedzin w sklepie.

artykuły na bloga

Artykuły na bloga sklepu - oferta

Jedną ze świadczonych przeze mnie usług cieszącą się największą popularnością wśród sprzedawców są artykuły na bloga sklepu. Wiele lat działalności w branży e-commerce pozwoliło mi zyskać szeroką wiedzę nie tylko na temat sposobu, w jaki należy pisać tego typu teksty, ale także – a może przede wszystkim – wykorzystać je zarówno jako narzędzie marketingowe, jak i poprawiające pozycjonowanie sklepu i zwiększające sprzedaż.

Jeżeli szukasz copywritera, który stworzy unikatowe teksty na bloga Twojego sklepu, skontaktuj się ze mną już dziś!

Artykuły na bloga sklepu - jakie mają znaczenie
dla e-biznesu?

Coraz nowocześniejsze technologie i zwiększająca się liczba użytkowników Internetu sprawiają, że branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie. To z kolei pociąga za sobą kolejne konsekwencje, a wśród nich zwiększanie się konkurencji obecnej na rynku. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, najlepszym sposobem na wybicie się jest stworzenie bloga. Co dzięki temu zyskasz?

Zwiększenie widoczności

Blog w sklepie internetowym poprawi widoczność witryny w sieci oraz liczbę odwiedzin na stronie, gdyż algorytmy Google będą miały więcej podstron do zaindeksowania, a wartościowe i unikatowe treści zaczną być udostępniane przez użytkowników.

Ściągnięcie uwagi odwiedzających

Artykuły na bloga sklepu zatrzymają na dłużej użytkowników na stronie.

Budowanie wizerunku eksperta

Blog pozwoli zbudować i wzmocnić Twój wizerunek eksperta w branży. Według najnowszych badań, e-sklepy posiadające blog zyskują nawet do 55% więcej gości w porównaniu z konkurencją. Poza tym artykuły na bloga sklepu mogą pomóc niezdecydowanym klientom wybrać odpowiedni dla nich towar z asortymentu, zainspirować ich do tego, co kupić, a także podpowiedzieć i poinstruować, w jaki sposób używać produktów dostępnych w Twoim sklepie. Blog to niezwykle efektywne źródło komunikacji z klientami, a także sposób na poprawę pozycjonowania Twojego sklepu w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o roli artykułów blogowych w rozwoju sklepu, przeczytaj o tym tekst na moim blogu.

artykuły na bloga 1

Blog w sklepie internetowym znacznie poprawia widoczność witryny w sieci oraz ma wpływ na liczbę odwiedzin.

artykuły na bloga 122

Artykuły na bloga zatrzymują na dłużej użytkowników na stronie i zachęcają do złożenia wizyty w sklepie.

Artykuły na bloga sklepu nr 3

Blog pozwoli zbudować Twój wizerunek eksperta w branży, co na pewno wzmocni zaufanie do sklepu.

Jak tworzę artykuły do bloga w sklepie internetowym?

Tworzenie artykułów na bloga jest zadaniem złożonym i wymaga ode mnie odpowiedniego przygotowania. W pierwszej kolejności:

Zaznajamiam się z rynkiem, branżą i potrzebami Twoich klientów

Oznacza to, że przeprowadzam tzw. research. Poszukuję jak największej ilości informacji, które pomogą mi zrozumieć, jakie artykuły na bloga sklepu powinny zainteresować Twoich potencjalnych klientów. To bardzo ważne, gdyż tylko wówczas teksty będą ciekawe, zajmujące i zatrzymają odbiorcę na dłużej na Twojej stronie,

Poznaję produkty, które sprzedajesz

Nim rozpocznę pisanie, muszę wiedzieć, jaki asortyment posiadasz w swoim sklepie. Dokładnie zapoznaję się z kategoriami i podkategoriami sklepu, producentami, markami oraz samymi produktami. Sprawdzam też, co pisze na swoich blogach konkurencja posiadająca podobny asortyment, by nie dublować tematów. Zależy mi na tym, by artykuły na bloga sklepu były niepowtarzalne, unikatowe i dotyczyły kwestii do tej pory nie poruszanych. Tak skonstruowane teksty są nie tylko atrakcyjne dla czytelnika, ale także dla robotów Google. A to prosta droga do wyższej pozycji Twojego sklepu w wyszukiwarkach internetowych!

Opracowuję tematy i wybieram frazy kluczowe

Na tym etapie znam już Twoją branżę i oferowane przez Ciebie produkty, rozumiem potrzeby klientów oraz wiem, co konkurencja publikuje na swoich blogach. Przystępuję zatem do wyboru tematów oraz odpowiednich fraz kluczowych. Wybieram również produkty i/lub kategorie, które pragnę podlinkować w artykułach.

Tworzę artykuły na bloga sklepu

To ostatni, a zarazem najważniejszy punkt. Teksty muszą być unikatowe, odpowiednio sformatowane, posiadać właściwe frazy kluczowe oraz podział na nagłówki i śródtytuły. Słowem - muszą być zoptymalizowane pod kątem SEO oraz napisane tak, by zaintrygować czytelnika i pomóc mu uzyskać konkretną wiedzę na dany temat. Bardzo istotnym elementem artykułów na sklepowego bloga jest linkowanie wewnętrzne do produktów lub kategorii znajdujących się w sklepie. Nie może być ono zbyt nachalne i stanowić agresywnej reklamy. Wszystko musi zostać napisane z wyczuciem i naturalnie tak, by nie zrazić czytelnika. Trzeba przecież pamiętać o tym, że tworzymy treści przede wszystkim dla ludzi, a nie robotów Google. Taką wartość dodaną artykułów ceni także sam Google i odpłaca się nam dobrym pozycjonowaniem tekstu - a przy tym i całego sklepu - w wyszukiwarce.